Zpět
27.03.2024, Michaela Šicová
Čtyřlístek budoucího školáka – Hýbeme se pro radost
V úterý 19. března se naše školní tělocvična naposledy otevřela budoucím prvňáčkům v rámci adaptačního programu Čtyřlístek budoucího školáka. Tento den byl plně věnován sportovní radosti a týmové spolupráci, kdy děti měly možnost prokázat své sportovní dovednosti v různorodých disciplínách. Mezi vybranými aktivitami nechyběla střelba na basketbalový koš, překážková dráha či cvičení na lavičce. Tyto vybrané aktivity nejenže přinesly dětem radost z pohybu, ale také posílily jejich sociální vazby, když se vzájemně podporovaly a oslavovaly své úspěchy.
Jako symbolické uzavření našeho společného dobrodružství obdržel každý malý účastník medaili se čtyřlístkem. Tato medaile sloužila jako odměna za jejich sportovní výkony, ale rovněž jako připomínka všech přátelství a vzácných zážitků, které během programu sdíleli.
Poděkování patří všem dětem za jejich nadšené zapojení a nekonečnou radost, kterou přinášely do každého setkání. Speciální díky patří rodičům za jejich podporu v rámci tohoto adaptačního programu, stejně jako učitelům a žákům, kteří se podíleli na jeho realizaci.
Ačkoliv se v rámci Čtyřlístku budoucího školáka již nesetkáme, nezapomeňte na nadcházející zápisy, které se uskuteční 4. a 5. dubna 2024. Už nyní se na vás všechny těšíme!
za kolektiv učitelek Mgr. Kateřina Kulířová, Mgr. Veronika Konvalinková, Mgr. Eva Plevová, Mgr. Lenka Rebicerová a Martina Murgašová
Fotogalerie
Další články
Aktuality
V týdnu od 15. do 19. dubna 2024 jsme si s dětmi ze 4. oddělení školní družiny připomněli Den Země. Děti zkoušely třídit odpad, malovaly tematickou koláž nebo pracovaly s didaktickými kartami, které přiřazovaly ke správné (smutné nebo veselé) zeměkouli. Týden jsme zakončili stezkou s otázkami a úkoly umístěnou v hale školní družiny. Děti vše plnily s radostí a zasloužily si tak sladkou odměnu.
Ev…
Aktuality
Vzdělávací oblast Informatika a robotika nabízí žákům nástroje a dovednosti, které jsou zásadní pro moderní svět. Navíc (s rychlým rozvojem technologií a digitální transformací společnosti) je důležité, aby žáci rozuměli principům, na kterých tyto technologie fungují a byli schopní se bezpečně a eticky orientovat v digitálním prostředí. Žáci ve 4. A tak využívají například robotické sady (VEX 123,…
Aktuality
Výsledky zápisu do základní školy pro školní rok 2024/2025