Nepřehlédněte...

Vážení zákonní zástupci, systém Bakaláři je již uveden do provozu a je plně funkční. Omlouváme se za výpadek. Děkujeme za pochopení.
Zpět
11.08.2017, Michaela Šicová

Informace o školní jídelně

Informace o alergenech

Od 13. prosince 2014 byla směrnicí 1169/2011 EU stanovena povinnost přiřazovat pokrmům označení alergeny. Toto označení můžete nalézt v jídelníčku na www.strava.cz, seznam uváděných alergenů si můžete stáhnout zde.

Informace pro cizí strávníky

Cizí strávníci si mohou vybírat ze dvou druhů jídel. Cena oběda činí 52 Kč. Výdej obědů probíhá v době od 11.30 hodin do 12.00 hodin. Obědy jsou vydávány pouze do řádně umytých jídlonosičů, nebo je možné vydat oběd i na talíř. Vydávané jídlo je určeno ke přímé spotřebě. Ke vstupu do školní jídelny slouží postranní vchod přímo do školní jídelny.

Změny v úhradách stravného od 1. září 2012

S platností od 1. 9. 2012 se mění podmínky pro úhrady stravného. Obědy je možné platit zálohami z účtu, inkasem ze sporožirového účtu, ve výjimečných případech v hotovosti v kanceláři školy denně od 7.30 - 8.30 a 13.00 - 14.00 hodin. Podrobné informace Vám podá vedoucí školní jídelny na telefonním čísle 910 190 285.

Odhlašování obědů přes internet můžete provádět na daný den do 7.30 hodin. Během dne kdykoliv na dny následující.

POZOR!!!

Objednávku jídla lze provádět i přes internet (www.strava.cz - číslo zařízení 3811). Aplikace je dostupná jak z počítače připojeného k internetu, tak i z jakéhokoli jiného zařízení - mobilního telefonu, tabletu, netbooku, notebooku atd.

Pokud budete mít zájem tuto službu využívat, je potřeba vyplnit Vaše údaje (uživatelské jméno, heslo, e-mail) do formuláře, který je k dostání i u vedoucí školní jídelny a který u ní bude následně založen (jeho případné změny budou prováděny písemnou formou a rovněž zakládány).

Doporučujeme rodičům, aby osobně odnesli vyplněný formulář do školní jídelny (ochrana přihlašovacích dat do stravovacího systému) a aby e-mail, který uvádí do přihlášky, byl e-mailem dospělého (informace o odebrané stravě, stavu konta apod.).

Na stránkách určených k objednávání stravy je aktuální jídelníček, do kterého lze nahlédnout i bez přihlášení.

Postup při objednávání stravy:

  1. Na internetu vyhledám stránku www.strava.cz.
  2. V levém menu zvolím odkaz Strávník - Objednávání stravy.
  3. Vyberu odkaz Přihlášení uživatele.
  4. Do tabulky v pravé části vložím údaje z formuláře, které jsou uloženy u vedoucí školní jídelny (zařízení 3811, jméno uživatele, heslo a e-mail). Pokud zatrhnu uložit nastavené hodnoty, při dalším přihlášení ze stejného počítače budu doplňovat pouze heslo.
  5. Kliknu na Odeslat.
  6. V levém menu vyberu Objednávky stravy a v pravé části objednávám (standardně je navoleno první jídlo). Při kliknutí do okénka vedle jídla se mi mohou objevit tato písmena:
    • P - přihlásit oběd
    • O - odhlásit oběd
    Jde o stejný systém objednávek jako na boxu v jídelně školy (objednávání či odhlašování obědů je možno minimálně 2 dny předem).
  7. V levé části stránky kliknu na Odeslat.
  8. Po návratu z objednávacího menu se mohu odhlásit (Odhlášení uživatele). Lze využít i dalších služeb - Výdej stravy (kdy bylo jídlo odebráno, zda bylo odebráno), Nastavení uživatele (důležité informace budou automaticky odesílány na e-mail uvedený ve formuláři).
  9. V případě potřeby funguje na stránkách Nápověda.

Denně se vaří 2 hlavní jídla. Objednávkový systém pracuje na stanici umístěné ve školní jídelně.

Objednávku oběda je možné provést 2 dny předem. Jakmile bude systémem nabídnut jídelníček, strávníci si mohou objednat obědy na 30 dní dopředu. Přihlášený strávník má vždy zadán první oběd, objednávku je tedy nutno provést pouze při požadavku 2. hlavního jídla.

Pokud strávník nemá zaplaceno, nebo pokud nemá dostatečnou zálohu, jídlo nelze objednat.

Druhé hlavní jídlo se bude vařit pouze v tom případě, že bude objednáno alespoň 40 porcí, v pátek se vaří pouze jedno jídlo.

Děti byly seznámeny s provozem objednávkového systému (znak * znamená, že je objednán daný oběd), proto lze v tomto systému s předstihem oběd odhlásit (vymazat na daný den *). Odhlašování obědů tímto způsobem lze provést opět 2 dny předem, jinak bude probíhat buď osobně v kanceláři vedoucí školní jídelny, nebo telefonicky (tel. číslo: 910 190 285 - kancelář vedoucí školní jídelny) do 7:30 hodin daného dne.

Škola nabízí výběr obědů ze dvou druhů jídel. Žáci provádí výběr oběda pomocí elektronického čipu (karty). Z tohoto důvodu byla cena oběda stanovena dle Vyhlášky MŠMT ČR č. 107/2005, ve znění vyhlášky č. 463/2011 Sb., o školním stravování pro jednotlivé věkové skupiny strávníků takto:

Věková skupina Cena oběda Požadovaná měsíční záloha
do 6 let 20 Kč 420 Kč
7 - 10 let 22Kč 460 Kč
11 - 14 let 24 Kč 500 Kč
15 a více let 26 Kč 550 Kč

(Do věkových skupin jsou strávníci zařazováni na dobu školního roku, ve kterém dosahují daného věku.)

Placení obědů je možné inkasem ze sporožirového účtu u České spořitelny, trvalým příkazem z jakékoliv banky zasíláním měsíčních záloh, ve výjimečných případech v hotovosti do pokladny školy.

Při placení inkasem ze sporožirového účtu je nutné v České spořitelně podepsat souhlas k inkasu, nahlásit jméno dítěte a číslo sběrného účtu: 0100187271. Platby jsou inkasovány vždy 18. v měsíci na měsíc následující (v srpnu na září atd.).

Při placení trvalým příkazem je nutné v bance nahlásit:

číslo účtu jídelny: 104 140 0339/0800
konstantní symbol: 0308
variabilní symbol: evidenční číslo dítěte - přiděleno školou - sdělí vedoucí školní jídelny (telefon 910 190 285)

Termín platby do 20. v měsíci na měsíc následující.

Vyúčtování záloh se provádí dvakrát ročně, v lednu k 31. 12. a v červenci k 30. 6..

V kanceláři jídelny je nutné nahlásit čísla účtů, ze kterých bude stravné hrazeno. Pokud již máte ve škole dítě, které se stravuje ve školní jídelně, není nutné zavádět další trvalý příkaz, je možné navýšit stávající zálohu. U sporožirových účtů, pokud již máte souhlas k inkasu na jedno dítě, stačí pouze v kanceláři jídelny nahlásit jméno a třídu dalšího dítěte.

Pro výdej a evidenci obědů je nutné na zálohu v kanceláři zakoupit čip v hodnotě 115 Kč. Ztrátu čipu musí strávník okamžitě nahlásit vedoucí školní jídelny. Pokud strávník čip ztratí nebo poškodí, je povinen si zakoupit nový. Jestliže dítě odejde ze školy, nebo se odhlásí ze stravování, bude vám záloha vyplacena zpět.

V době nemoci nemá žák nárok na dotované jídlo. Odnášení obědů je povoleno pouze první den nemoci žáka, následující dny je nutné obědy odhlásit. Za neodhlášené obědy v době nepřítomnosti žáka odpovídají zákonní zástupci. Je možné si zakoupit obědy hrazené v plné výši (včetně ostatních nákladů) za cenu 52 Kč. Odhlašování obědů je možné osobně v kanceláři jídelny nebo telefonicky na telefonním čísle 910 190 285 či 910 190 286 a to nejpozději do 7.30 hodin na daný den.