Zpět
19.11.2024, Michaela Šicová
Deváťáci představili přípravce roboty Photon
Práci učitelů, či spíše mentorů si vyzkoušela skupina žáků 9. B. V rámci informatiky připravili pro nejmladší žáky školy, naše přípravkáře, hodinu s roboty Photon. Chytré stroje připomínající štěňata je učili nejprve ovládat pomocí iPadů, ukázali jim, jak umí dělat zvuky či měnit barvy. Připravili si pro ně i závody v jízdě zručnosti.
Spolupráce našich starších a mladších žáků, takzvaná peer to peer výuka, byla již poněkolikáté součástí evropské iniciativy CodeWeek. Jejím cílem je zábavným a atraktivním způsobem přiblížit programování, informatiku a digitální dovednosti každému člověku. Do CodeWeeku jsme vstoupili poprvé v roce 2019 a od té doby se do něj zapojujeme pravidelně. V rámci něj jsme například pořádali turnaje v programovacích hrách Mouse Mania a Robomise, hledali jsme zajímavé aplikace pro iPady či představovali různé robotické pomůcky.
Mgr. Lucie Černá
Fotogalerie
Další články
Aktuality
V květnu se žáci 9. tříd zúčastnili zajímavého workshopu s názvem STONES, který ve spolupráci s Hornicko-geologickou fakultou při Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava pořádalo Statutární město Most.
Workshop byl zaměřený na svět geologie, hornictví a environmentálních věd. Během programu žáci poznávali různé druhy hornin a minerálů. Workshop žáky zaujal a mnohým přiblížil možnosti s…
Aktuality
V úterý 27. 5. 2025 se žáci devátého ročníku zúčastnili exkurze v České národní bance v Praze. V rámci vzdělávacího programu s názvem Za měnou se dozvěděli mnoho zajímavostí o fungování centrální banky a o tom, jak se chrání naše peníze před paděláním.
Součástí programu byla i interaktivní výstava, kde se seznámili s ochrannými prvky na bankovkách. Celá exkurze byla velmi přínosná a poutavá – žác…
Aktuality
Ve třídě 1. B jsme si v předposledním týdnu v květnu zpestřili výuku tématem včel. To se promítlo do několika předmětů – ve čtení a psaní děti pracovaly se slovy souvisejícími s tímto tématem, v matematice pak samostatně vymýšlely a zapisovaly příklady do včelích pláství.
Nechybělo ani výtvarné tvoření – děti si vyrobily veselé včelky, které teď zdobí naši třídu. Všechny aktivity byly propojené t…