Nepřehlédněte...

Vážení zákonní zástupci, po dobu velikonočních prázdnin (28. března 2024) bude školní družina po projednání se zřizovatelem uzavřena.
Zpět

Družinová pouť

Středa26.06.2019 Družinová pouť bylo odpoledne plné her a soutěží, kterým si děti ze školní družiny krátily čekání na blížící se prázdniny. Nepřijely houpačky a kolotoče, ale paní vychovatelky a nejstarší děti připravily různé úkoly, při kterých děti musely prokázat svoje schopnosti a dovednosti. To bylo např. srážení plechovek, lovení rybiček, skákání s míčem mezi koleny, foukání míčku na správné místo apod. V …

Výlet do Teplic 2. A, 2. B a 5. C

Aktuality

Středa26.06.2019 V pondělí 24. června vyrazily třídy 2. A, 2. B a 5. C na výlet do nedalekých Teplic. Nejprve jsme autobusem dojeli na mostecké nádraží, kde jsme přestoupili do rychlíku. Cestu vlakem jsme si užili, pro mnohé z nás to byla první jízda vlakem v životě. Po vystoupení v Teplicích jsme příjemnou procházkou došli do PREMIERE CINEMAS. Tam jsme se s popcornem a nápojem dle našeho výběru, které nám paní u…

Cesta na Hněvín

Středa26.06.2019 Žáci 4. A a 4. C se vydali na dobroudružnou cestu na hrad Hněvín. Pro výstup jsme zvolili lesní křížovou cestu. Za zdolání překážek se všichni odměnili výbornou zmrzlinou.

Návštěva virtuální reality

Aktuality

Středa26.06.2019 Žáci 4. A si v pondělí 24. 6. 2019 vyzkoušeli virtuální realitu. Paní učitelka Leona Štěpánková vzala své žáky do centra virtuální reality v Mostě, kde si mohli vyzkoušet hry na herní konzoli Play Station, nebo závody s auty, volantem, pedálem a brzdou. Každý, kdo  chtěl, si mohl vyzkoušet  hru s červenými a modrými kostkami, které hráč musel půlit světelnými meči. Také jsme si mohli zkusit focen…

Workshop pro učitele

Úterý25.06.2019 V úterý 25. června 2019 proběhla ve spolupráci s Katedrou informatiky Přírodovědecké fakulty UJEP Ústí nad Labem pro naše pedagogy akce na podporu rozvíjení informatického myšlení žáků. Učitelé měli možnost se seznámit s různými možnostmi, jak napříč předměty rozvíjet u žáků informatické myšlení. Na workshopu si tak na vlastní kůži vyzkoušeli třeba práci s Bee Boty nebo s Legem WeDo. Přínosná byl…

Evropská jazyková cena Label

Aktuality

Úterý25.06.2019   V úterý 24. června v Praze na proběhlo slavnostní vyhlášení Evropské jazykové ceny Label za rok 2019. Jsme velmi hrdí, že jsme na tuto cenu dosáhli díky mezinárodnímu projektu „Překročme společně hranice základního vzdělávání“ aneb „Let´s cross the boundaries of Primary education together“. Seznam všech úspěšných projektů z celé České republiky můžete najít přímo na stránkách Domu zahraniční sp…

Školní výlet 4. B a 5. A do Kadaně

Sobota22.06.2019 Ve středu 19. 6. 2019 se žáci 4.B a 5. A se svými třídními učitelkami a paní asistentkou vydali prozkoumat historické město Kadaň. Počasí nám přálo, takže jsme navštívili nejenom muzeum čarodějnic na náměstí a cukrárnu, ale také jsme si prošli částí samotného historického města a dozvěděli jsme se spousty zajímavostí. Celou výpravu jsme zakončili stezkou Maxipsa Fíka, která se vine podél řeky Ohř…

Jak jsem hledal Sofii aneb Moje docházka na Dětskou univerzitu FF UK

Aktuality

Středa19.06.2019 Žák naší školy Michal Kundrt (7. B) se již poněkolikáté účastní přednášek Dětské univerzity FF UK. A jak toto studium vnímá? Pojďme raději dát slovo přímo jemu :-) Tento školní rok byl pro mne docela náročný, ale i tak jsem byl rád, že jsem mohl jezdit do Prahy na Dětskou univerzitu FF UK.  Když jsem si vybíral přednášky v zimním i letním semestru, nejraději bych absolvoval většinu přednášek. Al…

Ozdravný pobyt v Itálii – Rosolina Mare

Pondělí17.06.2019 sobota 15. června – 18.56 hod. Předpokládaný příjezd před školu je kolem sedmé hodiny v neděli ráno. Prosíme rodiče, aby si pro upřesnění příjezdu nechali zapnuté mobilní telefony. čtvrtek 13. června – 23.30 hod. Vše je v pořádku, moře je super, zdravíme do Čech! úterý 11. června – 21.00 hod. Dnes jsme se samozřejmě slunili u moře a večer už na nás čekal lunapark. Ohromně si to …

Den na Hipodromu

Aktuality

Pátek14.06.2019 Dne 13. 6. 2019 se třída 4. C vypravila na Hipodrom. Přivítala nás chovatelka koní, která všechny poučila o správném chování v blízkosti koní. Postupně jsme se projeli na koních a moc se nám to líbilo. Byl to velký zážitek. Našim velkým průvodcem po areálu byla spolužačka Míša s maminkou. Vyprávěly nám zajímavé informace o koních a jejich potřebách. Hráli jsme soutěže, opékali vuřty a dozvěděli s…