Zpět
18.11.2019, Michaela Šicová
Angličtina nás baví aneb prezentace English speaking countries v 6. třídě
V jedné skupině angličtiny se žáci 6. tříd společně dohodli, že si hodiny budou zpestřovat pomocí textů z anglického časopisu RR.
Žáci Petr V. a Petr Š. si minulý týden připravili prezentaci o využití chytrých telefonů a vysvětlili spolužákům některé vybrané anglické pojmy související s telefony. Na závěr si pro ně připravili kvíz prostřednictvím aplikace Kahoot. Hodina se moc povedla.
Tentokrát si prezentaci s využitím textů v časopisech vyzkoušeli úplně všichni. Žáci ve třech týmech měli za úkol poradit si s texty o třech anglicky mluvících zemích – Kanadě, Austrálii a Velké Británii. Žáci četli vybrané texty, překládali, vytvářeli si vlastní prezentace, které pak promítali na tabuli, a někteří si dokonce připravili ochutnávku typických jídel i s receptem.
Musím všechny žáky moc pochválit, neboť hodina se opět vydařila. Naučili jsme se společně nové informace i procvičili slovní zásobu. A ještě jsme si všichni pochutnali na skvělých lívancích s javorovým sirupem a pravém anglickém jablečném koláči.
Fotogalerie
Další články
Aktuality
Poslední týden jsem v družince věnovali velikonočnímu tvoření. Děti si vyrobily zajíce, vajíčka, zasely si osení. Travička všem hezky vyrašila.
Šmídová Lenka, vychovatelka 5. oddělení školní družiny
Aktuality
V minulém týdnu si děti ze všech oddělení školní družiny prošly stezku s úkoly, kterou pro ně připravil Místní akční plán rozvoje vzdělávání IV v ORP Most ve spolupráci se Střediskem volného času Most. Zapeklité otázky o pohádkách jsme společně vyluštili a odměna čekala na každého.
za kolektiv školní družiny Lenka Šmídová, vychovatelka 5. oddělení ŠD
Aktuality
Ve čtvrtek 21. března se žáci pátých tříd vydali na pohádkovou stezku na Benediktu, která je součástí podpory čtenářské gramotnosti na Mostecku.
Skvělá kombinace pohybu a učení v přírodě přinesla žákům nejen radost z aktivního trávení času, ale také nadšení z luštění šifer a objevování nových příběhů. Stezka byla plná úkolů inspirovaných pohádkami, díky nimž mohli procvičovat porozumění textu ve …